
easySmart - Wywiad z menedżerem produktu Ericiem Nicolas
easySmart, bezpieczne zarządzanie dostępem na odległość
Koniec z koniecznością wysyłania klucza do wynajmowanego domu wakacyjnego lub zostawiania go u sąsiadów. Dziś czas dostępu można wygodnie zdefiniować co do minuty i wygodnie informować o nim przybywających gości lub usługodawców, takich jak handlowcy i sprzątacze, za pośrednictwem aplikacji. Jest to możliwe dzięki easySmart, nowemu opartemu na chmurze rozwiązaniu dostępowemu firmy WILKA. Użytkownicy potrzebują jedynie aplikacji, aby otworzyć drzwi. Jest ona wygodnie wysyłana do nich e-mailem jako link do pobrania.
Wywiad
Od kiedy nowa aplikacja jest dostępna na rynku?
Rozwiązanie easySmart jest dostępne od maja 2024 roku. Jest to internetowa wersja naszego rozwiązania easyApp, które istnieje na rynku od czterech lat. Możliwe jest równoległe korzystanie z obu aplikacji.
Jak długo trwało opracowanie aplikacji w chmurze?
easySmart wykorzystuje uznaną platformę inteligentnego domu, która jest z powodzeniem obecna na rynku od kilku lat. We współpracy z naszym partnerem Rockethome z Kolonii opracowaliśmy i dostosowaliśmy aplikację easyApp w ciągu 6 miesięcy, aby spełnić specyficzne wymagania rynku i naszych klientów.
Czym rozwiązanie WILKA różni się od rozwiązań konkurencji?
easySmart nie wymaga drogiej bramki, aby na przykład butla mogła być podłączona do Internetu. WILKA zastrzegła, że liczba użytkowników uprawnionych do korzystania z systemu nie powinna wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami. Liczba drzwi i użytkowników jest praktycznie nieograniczona. Bardzo ważne jest dla nas również to, że klienci mogą uzyskać dostęp do bezpłatnego rozwiązania easyApp w dowolnym momencie, a nawet korzystać z niego równolegle z easySmart.
Jakie nowe opcje mają użytkownicy?
Uprawnienia dostępu mogą być przyznawane przez właściciela lub menedżera za pośrednictwem aplikacji z dowolnego miejsca. Dostęp może być przyznawany na wcześniej określony czas. Na przykład na każdy dzień roboczy od 6:00 do 18:00 lub od soboty 6 lipca o 15:00 do soboty 21 lipca o 11:00.
Ponadto klucze są przekazywane wirtualnie. Oznacza to, że zarządca obiektu wysyła klucz na smartfon gościa pocztą elektroniczną. Oczywiście nadal można korzystać ze znanych transponderów chipowych, takich jak „karta klucza” lub brelok do kluczy.
Rozwiązanie easySmart opiera się na prostym i elastycznym modelu licencyjnym. W zależności od potrzeb, klient może zakupić stałą licencję lub miesięczną licencję dla nieruchomości, które działają sezonowo. Licencje są sprzedawane przez wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych.
Które grupy docelowe użytkowników skorzystają z nowego rozwiązania easySmart?
Rozwiązanie easySmart oferuje korzyści dla wszystkich, ale jest szczególnie przydatne dla właścicieli, zarządców apartamentów wakacyjnych i operatorów hoteli. Dla właścicieli domów wakacyjnych oznacza to, że mogą być zrelaksowani, ponieważ ich goście mogą przyjechać w dowolnym momencie bez konieczności osobistej obecności właściciela. Mogą powitać swoich gości po przyjeździe i nie muszą martwić się o zwrot klucza po zakończeniu pobytu, ponieważ autoryzacja wygasa automatycznie.
Właściciele hoteli, którzy nie mają ciągłej recepcji, również korzystają z easySmart. Goście mogą przyjechać późno, a wirtualny klucz można po prostu wysłać e-mailem wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Proces zameldowania może zatem przebiegać płynnie. Rozwiązanie to jest również idealne dla biur coworkingowych.
Kiedy będzie możliwe mapowanie innych aplikacji, takich jak sterowanie ogrzewaniem i oświetleniem lub monitoringiem wideo za pośrednictwem aplikacji?
Wszystkie funkcje inteligentnego domu, a także sterowanie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych są już przygotowane w aplikacji. Ważne jest jednak dla nas, aby pozostać skoncentrowanym na naszej specjalistycznej wiedzy. W razie potrzeby integracja dodatkowych zadań inteligentnego sterowania jest obsługiwana bezpośrednio przez naszego partnera Rockethome.